The Walking Dead 1. Sezon 3. Bölüm Türkçe Dublaj izle

the-walking-dead-sezon-1-izle

31 Ekim 2010 tarihinde yayınlanmaya başlayan The Walking Dead 1. Sezonun genel olarak konusu şöyledir:

Rick Grimes (Andrew Lincoln), evli, çocuk sahibi bir polis şefidir. Görev sırasında vurulmuş ve komaya girmiştir. Komadan çıktığında ise uyandığı dünya bıraktığı dünya gibi değildir. Yürüyen ölüler çok kısa bir sürede bütün şehri hatta kıtayı zapt etmiş, etrafta neredeyse yaşayan insan bırakmamışlardır. Rick’in olanların farkına varması çok uzun sürmez. Gerçeklik tüm çıplaklığı ile yüzüne çarparken Rick ailesinin izini sürmeye başlar. Bir süre sonra kendi gibi hayatta kalan ve saklanan insanlarla karşılaşır.

Habireizle.com iyi seyirler diler.

Film hakkındaki yorumlar

    1. mehmet26

      Cok güzel bir dizi… Hiç sorun yok elinize sağlık…

    2. kadir

      harika bir sitesiniz sagolun

    3. Özkan

      Süper

    4. mert

      gzl olmuş

    5. MC YARALI KEZBAN

      SPR.D

    6. Hüseyin Elüstü

      açılmiyırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      • Ahmed Kemal

        Dns ayarlarınızı kontrol ediniz tüm bölümler çalışmaktadırç

      • Habireizle

        Açılıyooor, hem de tüm alternatifleri ile birlikte, alternatifleri de deneyin tüm partlar aktif durumda, iyi seyirler.

    7. ABDÜLCABBAR

      v tek part yapın kolayca donmadan izleyebilirsiniz alternatif part donuyor :(

    8. Mekselina

      Muthis

    9. Murat Sinan Sinan

      Admin Dolma Problemlerini Çözersen İyi olur yaa 44 Dk ise 84 dakıka bekliyoruz Jetfilm izle de Hemen doluyor İnşallah Buna bir çözüm bulabilirsin İyi Akşamlar

      • Habireizle

        Selamlar partlar kontrol edilmiştir. Sanırım yogunluktan dolayı bir sıkıntı olmuş şuanda takılma yoktur.
        ilginiz için teşekkürler.

    10. Emre Özden'

      benden 7-8 yaş küçük çocuğun sesi benim sesimden daha kalın asdhsadhqwheqwhsdgdswqeqw

    11. Abdullah Karakaya

      bu güne kadar izlediğim en güzel zombi filmi

    12. fırat

      bu film harika ya bence izleyin

    13. ali

      cok iyi :D :D :D

    14. baran

      süpermiş yaa

    15. ArdaEfe

      2.sezonun türkçe dublajı çıkması lazım.

    16. Selcuk Altun

      butun alternatifleri denedım hıc bır sekılde acılmıyor bunu konturol etsenız ıyı olur

    17. serkan

      partlar biraz doluyor sonra duruyor ve dahada dolmuyor sebebi nedir ?

      • gokcen kalayci

        Merhaba, ben bilgisayarı televizyona bağlayarak izleme yapıyorum (takılmadan, donmadan) ve bir partı açıp ilk iki dakikası kadar dolmasını bekliyorum sonrası izlerken zaten doluyor yani beklemek zorunda değilsiniz partlar dolsun da izleyeyim diye =) yüklenme sırasında internet bağlantınızda herhangi bir kopma olursa yüklediği yere kadar açılır, sonrasını izleyebilmeniz için cache’i temizleyip browser’ı kapatıp açmanız gerekiyor çünkü bu şekilde bilgisayarınız videoyu bilgisayarın cache’ine yüklendiği kadar izlemenize izin verir.

    18. Anonim

      Habireizle admin ordamısın bi sorum war acil

    19. Deniz Yağlıer

      ordamısın admin bir sorum war

    20. Habireizle.Com

      Evvet, burdayım =)

    21. Deniz Yağlıer

      Habireizle.Com admin şu ana kadar kaç bölüm çekildi bunu ögrenmek istiyorum :) ?

    22. Deniz Yağlıer

      bu arada siteniz çok güzel şikayet edenler düşünsün :)

    23. Habireizle.Com

      Deniz Yağlıer şimdi bakalım, 2010 yani 1. sezon – 6 bölüm, 2011-2012 2. sezon – 13 bölüm, 2012-2013 sezon 3 – 16 bölüm, 2013 sezon 4 – 8 bölüm yani toplam: 43 bölüm çekilmiş şu ana kadar yayınlanan. 9 Şubat'tan itibaren yeni bölümler yayınlanmaya başlayacak =)

    24. Habireizle.Com

      Deniz Yağlıer teşekkür ederiz sitemizi beğendiğiniz için =))

    25. Dilsiz Şair

      admin dizi bölümleri ne kadar zamanda 1 yayınlanıyo? ve bana önerebileceğin başka dizi var mıdır en az bunun kadar güzel olan?

      • gokcen kalayci

        Merhaba, diziler haftada bir yayınlanıyor. Walking dead tarzında yani olağanüstü olaylar ve insanlar olarak bir şeyler arıyorsanız vampire diaries veya supernatural’i tavsiye ederim. Eğer geçmişten ve heyecanlı bir şeyler arıyorsanız, game of thrones, vikingler veya da vinci’s demons tavsiye ediyorum =) iyi seyirler.

    26. Deniz Yağlıer

      bilgiler için sagol :)

    27. Habireizle.Com

      Merhaba, diziler haftada bir yayınlanıyor. Walking dead tarzında yani olağanüstü olaylar, yaratıklar ve insanlar olarak bir şeyler arıyorsanız vampire diaries veya supernatural'i tavsiye ederim. Eğer geçmişten ve heyecanlı bir şeyler arıyorsanız, game of thrones, vikingler veya da vinci's demons tavsiye ediyorum =) iyi seyirler.

    28. Dilsiz Şair

      Habireizle.Com Teşekkürler :)

    29. TC Berke Ökdem

      süpermiş :D

    30. Mehmet Keleş

      açılmıyo

    31. Hakan Özdaş

      part 2 açılmıyo

    Üyelerimizin yorumları onay sırası beklemeden yayınlanmaktadır. Siz de sitemize ücretsiz üye olun, hem ayrıcalıklı olarak yorum yazın, hem de yeni çıkan filmlerden ilk sizin haberiniz olsun.

İlginizi çekebilecek filmler


Habireizle.Com ismiyle yayın yapmakta olduğumuz sitemizde bulunan filmler, fragmanlar ve videoların tamamı farklı paylaşım platformlarından alınmaktadır. Sitemizde VK.com, YouTube, DailyMotion, Vimple, Facebook vb. sitelerin sunucularına yüklenmiş ve paylaşıma açık olan videolar yayınlanmaktadır. Sunucularımıza kesinlikle yükleme yapılmamakta olduğundan Habireizle.Com herhangi bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Hak sahipleri sitemizden kaldırılmasını istediği video için İletişim bölümünden bizlerle irtibata geçebilirler.